REKLAMAČNÍ ŘÁD SPOLEČNOSTI CARS FOREVER S.R.O.

 

IČ: 24120634 DIČ:CZ 24120634

Sídlo: Příkop 843/4, 602 00 Brno

Provozovna: Červený Mlýn 380, 666 01 Tišnov

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tento reklamační řád upravuje postup zákazníků a společnosti Cars Forever s.r.o. při uplatnění reklamace na provedené opravy a servisní práce, dodané náhradní díly a prodané zboží.

1.2. Reklamační řád je v souladu s platnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

1.3. Tento reklamační řád je závazný pro všechny zákazníky společnosti Cars Forever s.r.o.

2. ZÁRUČNÍ LHŮTY

2.1. Záruka na provedené opravy a servisní práce:

• Spotřebitel (soukromá osoba, nepodnikatel) – 24 měsíců od převzetí opraveného vozidla.

• Podnikatel (firma, živnostník s IČO) – 6 měsíců od převzetí opraveného vozidla.

2.2. Záruka na náhradní díly:

• Pokud byl náhradní díl dodán servisem, platí na něj 24 měsíců.

• Pokud si zákazník přinesl vlastní náhradní díl, záruka na díl se nevztahuje.

• Na použité díly (repasované, z vrakoviště apod.) se vztahuje záruka pouze 6 měsíců, pokud není dohodnuto jinak.

2.3. Záruka se nevztahuje na:

• Opotřebení způsobené běžným užíváním (brzdové destičky, pneumatiky,čepy, snímače, olejové filtry atd.).

• Závady způsobené neodbornými zásahy, neodbornou montáží nebo neodborným zásahem do softwaru vozu.

• Poškození vzniklé dopravní nehodou, mechanickým poškozením, působením povětrnostních vlivů či živelnou pohromou.

• Vadné funkce způsobené odstraněním emisních systémů, neodborným tuningem nebo úpravami řídicí jednotky provedenými třetí stranou.

3. POSTUP UPLATNĚNÍ REKLAMACE

3.1. Reklamaci může zákazník uplatnit:

• Osobně na provozovně: Červený Mlýn 380, 666 01 Tišnov

• Písemně na adresu provozovny, sídla společnosti nebo datové schránky.

• E-mailem na adresu: info@carsforever.cz

3.2. Při uplatnění reklamace je nutné doložit:

• Fakturu nebo jiný doklad o provedení opravy či nákupu dílů

• Podrobný popis závady

• V případě reklamace opravy je nutné přistavit vozidlo k prohlídce

3.3. Po přijetí reklamace bude vystaven písemný reklamační protokol s uvedením popisu vady a předpokládané lhůty pro vyřízení reklamace.

4. VYŘÍZENÍ REKLAMACE

4.1. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se se zákazníkem nedohodne jiná lhůta.

4.2. Pokud je reklamace oprávněná, má zákazník právo na:

• Bezplatnou opravu vady, pokud je to možné

• Výměnu vadného dílu za nový

• Přiměřenou slevu z ceny opravy, pokud oprava není možná nebo je neekonomická

• Vrácení peněz, pokud není možné závadu odstranit nebo nabídnout jiné řešení

4.3. Pokud je reklamace zamítnuta, bude zákazník písemně informován o důvodech zamítnutí.

5. OSTATNÍ USTANOVENÍ

5.1. Reklamace nemá odkladný účinek na splatnost faktury za opravu či nákup náhradních dílů.

5.2. Pokud se během opravy zjistí, že závada nebyla způsobena vadnou prací servisu, ale jiným faktorem (např. vadou způsobenou jiným servisem nebo nevhodným zacházením), bude zákazník o této skutečnosti informován a oprava bude provedena pouze po jeho souhlasu.

6. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

6.1. Tento reklamační řád je k dispozici na provozovně společnosti Cars Forever s.r.o. a na webových stránkách www.carsforever.cz.

6.2. Cars Forever s.r.o. si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu.

V Tišnově dne 01.01.2024

Cars Forever s.r.o.

Příkop 843/4, 602 00 Brno

IČ: 24120634 DIČ: CZ 24120634


 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku